arrow_scroll_up

menu

Валюта:
Мова:

Місто доставки: Київ (доставка 0 грн.)
Політика відшкодування коштів SunRose

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню:
- Так як квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, очевидно, що зберегти (їх) товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах;
- Дитячі м'які іграшки, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.

Незважаючи на те, що фактично вся продукція не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни і передоставки компанія робить з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

1. Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом доби (24 години) з моменту виконання замовлення.

2. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:

2.1. Клієнт реєструє скаргу відправляючи її на info@sunrose.com.ua. Анонімні скарги, з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, а також образливі вирази не розглядаються.

2.2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом доби (24 години), після чого проводить внутрішнє розслідування ситуації протягом не більше, ніж 7 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування, Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію.

2.3. Скарги на якість і свіжість повинні обов'язково містити фотографії. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення не розглядаються.

2.4. Розгляд скарги може бути призупинено через використання ненормативної лексики, якщо не буде відповіді від Клієнта протягом 7 діб, відсутність або надання фотографії не в установлені терміни (якщо фотографія потрібна для розгляду скарги).

3. Причини настання моменту повернення коштів.

3.1. Замовлення доставлене невчасно:

3.1.1. Компанія не дає ніяких гарантій, і знімає з себе відповідальність, щодо часу доставки. Час, вказаний Одержувачем під час дзвінка є більш пріоритетним.

3.1.2. Компанія не дає ніяких гарантій, і знімає з себе відповідальність, щодо часу доставки, в дні масового попиту на послуги (Міжнародний жіночий день, День святого Валентина - 7-9 березня і 13-15 лютого відповідно) - у ці дні всі замовлення доставляються на протязі дня.

3.2. Неякісний товар або відсутність всіх складових замовлення:

3.2.1. У разі, якщо в момент вручення замовлення Одержувачу, квіти були несвіжими - Клієнт має право на заміну доставленої квіткової композиції (тому що компанія не може контролювати умови зберігання квітів після їх вручення - скарга на якість може бути прийнята тільки протягом доби з моменту виконання замовлення). До скарги обов'язково повинні додаватися фотографії, за якими можливо визначити стан квітів в день отримання замовлення.

3.2.2. У разі якщо будь-яка інша складова, крім квітів, має не якісний вид - вона підлягає безкоштовній заміні.

3.2.3. У разі відсутності будь-якої складової в замовленні Компанія доставляє відсутню складову замовлення Одержувачу безкоштовно. Даний пункт не поширюється на безкоштовні послуги Компанії (записка не підлягає обміну або передоставці, навіть якщо кур'єр з будь-яких обставин її не вручив).

3.2.4. Квіткові композиції, які були змінені відповідно до політики заміни (Так як деякі квіти є сезонними, компанія SunRose залишає за собою право зміни складу букета до 20% зі збереженням загального вигляду і вартості компонентів) вважаються виконаними належним чином.

3.3. Невиконання зобов'язань щодо сервісу:

3.3.1. Компанія не дає жодних гарантій щодо фотографії Одержувача з квітами або подарунками в момент їх вручення. Замовлення вважається виконаним коректно і повністю навіть якщо така фотографія не була зроблена (або зроблена в поганій якості).

3.3.2. Компанія не дає жодних гарантій щодо доставки смс і email повідомлень. Причини не доставки смс повідомлення можуть бути наступними: відмова оператора від прийому смс, переповнена пам'ять телефону Клієнта, невірно вказано номер телефону в формі замовлення і т.п. Причини не доставки email повідомлення можуть бути наступними: переповнена поштова скринька Клієнта, невірно вказано email адреса клієнта, наявність фільтрів не пропускають повідомлення і т.п.

4. Порядок проведення повернення коштів:

4.1. Повернення коштів здійснюється в найближчий банківський день з моменту прийняття рішення про повернення коштів.

4.2. У разі, якщо повернення коштів проводиться шляхом повернення платежу з дебетової або кредитної карти (який був зроблений на сайті в автоматичному режимі, з використанням еквайрингових систем), кошти надходять на карту Клієнта протягом 10 банківських днів з моменту настання моменту повернення.

4.3. У разі якщо Компанія зробила повернення по помилковим платіжними реквізитами, які надані Клієнтом - повернення вважається проведеним за наявності фактів або документів, що підтверджують повернення Компанією саме за реквізитами, наданими Клієнтом.

5. Сторони звільняються від зобов'язань за даною Угодою внаслідок виникнення форс-мажорних обставин.

Приєднуйтесь до нас!

img img img img img img img